La comunicació en els espais virtuals. Enfocaments i experiéncies de formació en línia.

La comunicació en els espais virtuals. Enfocaments i experiéncies de formació en línia.

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497886345
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-634-5
Páginas:
199
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
No disponible
Colección:
UOCINNOVA

Descuento:

-5%

Antes:

23,00 €

Despues:

21,85 €
IVA incluido
Avisar disponibilidad

La comunicació ha estat sempre al nucli de l activitat educativa. Tant  és així que seria possible definir els enfocaments i les tendéncies pedagógiques atenent als models comunicatius que s hi apliquen. Com es  distribueix els continguts formatius Com es transmeten les pautes o les orientacions Com es relacionen els diferents agents en el procés d  ensenyament i aprenentatge Com modifiquen el coneixement o en construeixen de nou Com el comparteixen De fet, podríem continuar formulant més i més preguntes al voltant de l activitat educativa i en  cap d elles seria possible obviar l acte comunicatiu. El desenvolupament de la xarxa permet als professionals de l educació unes condicions molt favorables per a l aplicació de metodologies que situïn l aprenentatge obert i col laboratiu al nucli de l activitat formativa, utilitzant tota mena d eines, entorns i aplicacions com a suport per a l aplicació de les tecnologies digitals. En aquest llibre, diversos docents i experts de l ámbit de la formació en línia posen a l abast dels lectors i lectores les seves experiéncies, visions i reflexions al voltant de la comunicació en espais virtuals.

Materia en Quiosc Blau

  • Manual de introducción a la contabilidad -5%
    Titulo del libro
    Manual de introducción a la contabilidad
    García Diez, Julita
    Univ.de oviedo
    El presente Manual de Introducción a la Contabilidad tiene como objetivo formar al lector en aquellos aspectos...
    No disponible

    8,00 €7,60 €

  • La libreria como negocio -5%
    Titulo del libro
    La libreria como negocio
    Brunetti
    Fondo cultura economica (fce)
    Las librerías suelen ser un negocio de muy baja rentabilidad y de muy altas exigencias, tanto culturales como ...
    No disponible

    28,50 €27,08 €

  • Cómo convertir tu empresa en marca lider en el mundo -5%
    Titulo del libro
    Cómo convertir tu empresa en marca lider en el mundo
    Jurado, Juán José
    Mestas ediciones
    Las marcas son parte de nuestras vidas, nombres, logotipos, eslóganes..., muchas de ellas nos resultan muy fam...
    No disponible

    9,95 €9,45 €

  • ST./POWERHOUSE UPPER INTERMEDIATE.STUDENT'S -5%
    Titulo del libro
    ST./POWERHOUSE UPPER INTERMEDIATE.STUDENT'S
    Evans, David
    Longman
    No disponible

    37,35 €35,48 €

  • Sigue tu pasión -5%
    Titulo del libro
    Sigue tu pasión
    Sivers, Derek
    Empresa activa
    A través del relato de su propia experiencia creando una empresa de la nada que creció exponencialmen...
    No disponible

    5,95 €5,65 €

Uoc editorial en Quiosc Blau