Intervenció social. Controvérsies teóriques i metodológiques

Intervenció social. Controvérsies teóriques i metodológiques

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497884631
Año de edición:
Materia
ECONOMIA Y EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-463-1
Páginas:
308
Encuadernación:
LIBRO EN OTRO FORMATO
Idioma:
CATALAN
Ancho:
200
Alto:
300
Disponibilidad:
DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días..)
Colección:
MANUALES

Descuento:

-5%

Antes:

27,00 €

Despues:

25,65 €
IVA incluido
Comprar

El camp de la intervenció social és un escenari complex replet d'una miríada de punts de vista i agents que comprenen de diferents maneres qué són els problemes socials i les seves solucions. Aquest llibre s'organitza a partir de diferents perspectives de comprensió sobre la intervenció social per a comprendre quines són les postures que aquestes prenen en relació amb l'ámbit d'estudi dels problemes socials. També mostra la manera com es veuen els problemes socials i com s'actua sobre aquests, des d'iniciatives d'acció col·lectiva, així  com la manera en qué el sorgiment de les tecnologies de la informació  i la comunicació (TIC) han influït en la reflexió i aparició de noves  problemátiques i iniciatives d'acció en aquesta temática. Amb aixó es  pretén proporcionar eines conceptuals, teóriques i práctiques amb qué  es puguin comprendre els processos psicosocials que estan presents en  la definició dels problemes socials tant des de l'ámbit de la intervenció social com des de l'acció col·lectiva.

Materia en Quiosc Blau

  • Vende a la mente, no a la gente -5%
    Titulo del libro
    Vende a la mente, no a la gente
    Klaric, Jürgen
    Alienta
    ¿Por qué decimos que nos gusta el color azul cuando los estudios demuestran que preferimos el verde? ¿Qué d...
    DISPONIBLE (Entrega en 1-2 días)

    17,94 €17,04 €

  • GRANDES MITOS DE GESTION EMPRESARIAL:PIENSA FORMA DISTINTA -5%
    Titulo del libro
    GRANDES MITOS DE GESTION EMPRESARIAL:PIENSA FORMA DISTINTA
    AA.VV
    Empresa activa
    No disponible

    5,95 €5,65 €

  • Netnografía -5%
    Titulo del libro
    Netnografía
    del Fresno, Miguel
    Uoc editorial
    La Netnografía es una nueva disciplina o una antidisciplina o una interdisciplina o, simplemente, una teoría ...
    No disponible

    11,50 €10,93 €

  • Marcas sonrientes. Humor y engagement en Publicidad -5%
    Titulo del libro
    Marcas sonrientes. Humor y engagement en Publicidad
    Valiente Alber, Sónia
    Uoc editorial
    ¿Por qué la publicidad televisiva ha empleado tan poco el humor en los  últimos años? ¿Por qué la publici...
    No disponible

    26,00 €24,70 €

  • Un naúfrago en la bolsa -5%
    Titulo del libro
    Un naúfrago en la bolsa
    Torres Blánquez, Carlos
    Empresa activa
    Un día de 1998 "Caos", un joven náufrago que pasó varios años en una isla desierta con su l...
    No disponible

    5,95 €5,65 €

Uoc editorial en Quiosc Blau