Pensar és triomfar. La publicitat a través de la história

Pensar és triomfar. La publicitat a través de la história

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788491160335
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-9116-033-5
Pàgines:
238
Enquadernació:
LIBRO EN OTRO FORMATO
idioma:
CATALAN
Ample:
155
Alt:
235
Disponibilitat:
DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)
Col·lecció:
MANUALES

Descompte:

-5%

Abans:

24,00 €

Després:

22,80 €
IVA inclòs
Comprar

El llibre de Lluís Costa explica la publicitat des de la história: qué  passava, per qué passava i on passava. Segons quins moments de l activitat publicitária serien inintel·ligibles sense la crónica sociopolítica de l época. El gran mérit de Pensar és triomfar és que l  autor, amb cada plat de crónica publicitária puntual, hi serveix unacompanyament que no és només bon maridatge sinó el complement históric que fa més rigorós, atractiu i saborós l ápat literari. Si hagués d explicar el llibre diria: «Aquí trobarás les claus per entendre els canvis técnics i conceptuals que la comunicació comercial  ha hagut de fer, i haurá de fer, per adaptar la seva funció a distintes époques, modes i costums; amb aquesta lectura les mutacions que t esperen et seran més entenedores. Si tens curiositat per saber com la publicitat ha anat conformat els continguts i fins i tot el format dels mitjans de comunicació, aquí hi ha l explicació. Si tens dubtes si els anuncis creen necessitats o les necessitats creen anuncis, ho aclarirás també».

Altres llibres de l'autor a Quiosc Blau

Matèria a Quiosc Blau

Uoc editorial a Quiosc Blau

  • LEJOS DE HOLLYWOOD -5%
    Titulo del libro
    LEJOS DE HOLLYWOOD
    Casas, Quim
    Uoc editorial
    El cine independiente norteamericano existe desde la misma consolidación del sistema de los estudios, represen...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias..)

    21,00 €19,95 €

  • A flor de text. Representacions de la corporeïtat als llenguatges artístics -5%
    Titulo del libro
    A flor de text. Representacions de la corporeïtat als llenguatges artístics
    AA.VV
    Uoc editorial
    El llibre proposa un viatge a través de l'art a la cerca de preguntes -més que no pas respostes- sobre les po...
    No disponible

    16,00 €15,20 €

  • EL BUYLLYING Y CYBERBULLYING -5%
    Titulo del libro
    EL BUYLLYING Y CYBERBULLYING
    Garaigordobil Landazabal, Maite
    Uoc editorial
    El bullying y el cyberbullying afectan a un porcentaje de estudiantes digno de consideración y tienen graves c...
    No disponible

    20,00 €19,00 €

  • Programació orientada a objectes -5%
    Titulo del libro
    Programació orientada a objectes
    AA.VV
    Uoc editorial
    Aquest llibre té un doble propósit. Primer de tot, és una introducció als principis teórics de l'orientaci...
    No disponible

    26,00 €24,70 €

  • Inteligencia artificial, ética y comunicación -5%
    Titulo del libro
    Inteligencia artificial, ética y comunicación
    Nº 738
    Ventura Pocino, Patrícia
    Uoc editorial
    Desde la comunicación podemos contribuir a la gobernanza de la inteligencia artificial cuestionando determinad...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    20,00 €19,00 €