El manga i l'animació japonesa

El manga i l'animació japonesa

Editorial:
Uoc editorial
EAN:
9788497889100
Any d'edició:
Matèria
ECONOMIA I EMPRESA
ISBN:
978-84-9788-910-0
Pàgines:
104
Enquadernació:
LIBRO EN OTRO FORMATO
idioma:
CATALAN
Ample:
120
Alt:
175
Disponibilitat:
No disponible
Col·lecció:
(CAT).VULLSABER

Descompte:

-5%

Abans:

9,90 €

Després:

9,41 €
IVA inclòs
Avisar disponibilitat

Des de Heidi o Mazinger Z als anys setanta, la indústria cultural nipona ha exportat a tot el món el seu dinamisme i la seva creativitat. Públics d'Asia, EUA i Europa gaudeixen avui del Japan Pop. Aquest llibre explica les claus actuals d'aquest éxit i s'acosta als creadors més destacats dels darrers anys.

Altres llibres de l'autor a Quiosc Blau

Matèria a Quiosc Blau

  • No tengas miedo a tener la razón -5%
    Titulo del libro
    No tengas miedo a tener la razón
    Angileri, Vincenzo
    Temas hoy
    Bad Bunny, Ada Colau, Toyo Ito, José Andrés, El Guincho, NadyaáTolokónnikova, Alex Honnold, Clare Farrell, ...
    No disponible

    5,95 €5,65 €

  • Emprender un Negocio Para Dummies -5%
    Titulo del libro
    Emprender un Negocio Para Dummies
    Collin Barrow
    Ceac ediciones
    Montar tu propia empresa no es en absoluto una tarea fácil, pero la satisfacción de sacar adelante una inicia...
    No disponible

    18,95 €18,00 €

  • Viaje a la libertad económica -5%
    Titulo del libro
    Viaje a la libertad económica
    Lacalle Fernández, Daniel
    Deusto
    El prestigioso economista Daniel Lacalle nos propone en este ensayo un  apasionante viaje alrededor de las prin...
    DISPONIBLE (Lliurament en 1-2 dias)

    17,95 €17,05 €

  • Finanzas para un tonto -5%
    Titulo del libro
    Finanzas para un tonto
    Nº 0000
    Marin Pozo, Juan
    Aguilar
    Juan Tonto de las Finanzas es un autónomo incapaz de administrarse bien: gasta dinero en loterías, tabaco y o...
    No disponible

    16,50 €15,68 €

  • Mercados y jerarquías: su análisis y sus implicaciones antitrust -5%
    Titulo del libro
    Mercados y jerarquías: su análisis y sus implicaciones antitrust
    Williamson, Oliver E.
    Fondo cultura economica (fce)
    La continua y vertiginosa transformación en la organización de los mercados internacionales ha originado que ...
    No disponible

    17,00 €16,15 €

Uoc editorial a Quiosc Blau